hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reis blog Hans op fiets langs de Hanzeroute,

Velen van jullie zullen mij kennen van mijn vorige blog... http://hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl/reisverhaal/337122/welkom-op-mijn-reislog/

In dit blog zal ik jullie meenemen door de Hanzeroute, deze route is ongeveer 3000 km en gaat langs handelsteden. Ik zal de aankomende 15a16 dagen ongeveer de helft van deze tocht doorkruisen.

Elke dag zal ik weer een verslag en foto's plaatsen en kunnen jullie zien door welke plaatsen ik kom.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Hans

Reacties

Reacties

Miranda nieuwehuis

Hoop dat het je nu zal gaan lukken succes

Jeroen

Gaat vast een leuke tocht worden, het weer zit in elk geval mee nu. Succes!

Anneke

Succes Hans ik ga je volgen ???Het weer was supper mooi he om tefiesen

Jolanda en gezin

Yeh........
Daar ben je weer daddy op Pad naar een nieuwe uitdaging.
Hoop dat je er van zult genieten en op goede wegen/fietspaden kunt fietsen.
Rustig aan en niet teveel hooi op je vork nemen.
Liefs vanaf de brem????????????

Dinie willems

Ik ga je nu ook volgen vorige keer is er schijnbaar iets mis gegaan zet hem op????

Anneke

Haai Hans
Wat leuk dat je met twee Nederlanders hebt ontmoet onder weg even normaal je eigen taal spreken he je zult ze meschien nog wel een paar keer tegen komen he zo als ik dat las ze hebben de zelfde roete als jij he En las dat je ook heerlijk eet onderweg met een pot bier er bij geniet er nog van we lezen morgen wel weer hoe je dag vandaag was succes nog gr Anneke

Pedro van kakkendos

Hey hans, suk6 man, gaat goed komen, veel fiets plezier

Annemarie en Peter.

Hoi Hans , even een berichtje . je bent nu alweer een tijdje onderweg en hoop dat het goed gaat.
Had niet eerder de tijd om wat te schrijven. Wij wensen jou nog heel veel succes en denk vooral aan jezelf , Veel fietsplezier nog , geniet van alle dingen die je tegenkomt dan gaat het je vast lukken . Vele lieve groeten van ons , en toy, toy , toy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!