hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Dag 1

Vrijdag 26 mei 2017

Iedereen die interesse heeft om mij te volgen op mijn fietstocht Hanzesteden, heet ik van harte welkom.

De Hanzesteden is een fietstocht van 3100 km, waarvan ik er deze keer plus minus 1500 wil fietsen de komende 15 a 16 dagen.

De tocht begint officieel in Zaltbommel en eindigt ook weer in Zaltbommel,maar ik ben vanmorgen in Gasselte (in drenthe) op de route ingestapt en wil ongeveer tot Magdenburg of Braunschweig fietsen. Het andere gedeelte fiets ik later nog.

Ik ben nu in Markhausens en heb 135 km gefietst vandaag, ik ben op de fiets gestapt om 10.00 uur en ben gestopt om 18.45 uur eigenlijk teveel maar het was niet anders.

Vandaag een prachtige route zowel in Holland als in Duitsland, door mooie plaatsen over rustige wegen en prachtige fietspaden overal tussen door, zowel landerijen als akkers en weilanden, ook door kleine bossen en af en tussen kleine meertjes en stroompjes.

Prachtig weer tussen 26 en 32 graden met een briesje erbij was het niet verkeerd om buiten te vertoeven.

Nu effe lekker douchen en een hapje eten en dan is het alweer zo laat, in het dorp zelf is niks te doen je kunt er een kanon af schieten zonder iemand te raken.

Voor de volgers veel plezier.......

Groetjes , Hans.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!