hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Dag 2

Zaterdag 27 mei 2017

Om 8.15 uur vertrokken, eerst lekker een ontbijt gehad.

De zon scheen al volop en om 9 uur was het al 21 gr.

Later op de dag 32 gr.

Vandaag naar Bremen gefietst in 115 km.

Ik denk dat ik vandaag 75 % van de dag door de bossen gefietst heb, prachtige fietspaden en nauwelijks een auto te zien, de hele dag een serenade aan muziek van allerlei soorten vogels, ik had het gevoel dat ze voor mij extra hun best deden.

De andere 25% tussen weilanden, over dijken en langs stuwmeren, in één woord....prachtig!

Ik had alleen geen geluk met de wind, die heb ik regelmatig van voren gehad en dan was er hier en daar wat glooiing dus er moest ook nog wat geklommen worden, al met al vond ik het niet erg dat ik op de plaats van bestemming was, maar toen moest ik nog even een slaapplaats vinden, dus dat betekende de hele stad afstruinen. Bij 5 hotels gevraagd om een kamer voor 1 persoon maar alles was vol geboekt, en bij eentje kon ik een kamer krijgen van €135.00

Mooi niet....dan ben ik bang dat mijn ogen dicht vallen, want voor zo'n bedrag moet ik toch de hele nacht wakker blijven om te kunnen genieten van mijn kamer.

Maar de aanhouder wint....en dus ik een kamer gevonden. Nu douchen of in bad en dan wat eten, daarna is het al weer snel bedtijd. Allemaal de groeten, en tot de volgende keer.

Groet Hans.s

Reacties

Reacties

Piet Spanjers

Hans, daar in de buurt van Bremen hebben we in hetTeufeloor "wasberre" geplukt. Mooi bosrijk gebied en toch een havenstad.

Anneke

Hans wat geweldig dat je vandaag zo mooi weer had Ik ook bijna geen auto tegen gekomen alleen maar de vogels is toch prachig om dat zo mee temaken he dat is genieten met het fietsen toch nou doei doei Hans nog veilige kilo meters he gr Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!