hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Dag 3

Zondag 28 mei 2017

Vanmorgen met het wakker worden was er een stralende zon, maar na een klein uurtje tijdens het ontbijt kwam er bewolking opzetten en toen ik op de badkamer kwam en wou vertrekken keek ik naar buiten en dacht....krijg nou wat .....het staat te regenen.

Op de fiets gestapt en plusminus 10 km in de druilerige regen gefietst toen ik langzaam aan van verre ook de zon weer zag komen.

Voor de rest van de dag schitterend weer gehad.

Gelukkig minder wind dan gisteren.

Ook vandaag weer een prachtige fietsdag gehad, heel afwisselend veel door de bossen dan weer tussen de weilanden of over bospaden, maar ook regelmatig over zand en grind paden, op zich niet mijn favoriet ondergrond want dat gaat toch ten koste van snelheid en je moet continu op passen voor kuilen in de wegen om kapotte banden te voorkomen, maar gelukkig is dat mij bespaard gebleven.

Het was vandaag wel stil als ik door de dorpen fietste, weinig mensen te zien en alle winkels dicht, alleen alle bakkerijen waren open en dan sta ik er toch van versteld hoeveel mensen er s'morgens verse broodjes gaan halen.

Ik ben gestopt in Stade, ( 125 km ) een echte Hanze stad met prachtige vakwerk huizen en een mooie binnenstad met smalle steegjes allemaal auto vrij, leuk om door te slenteren.

Dat ga ik ook zo doen, ik was er straks al een keer door gelopen, en heb div. leuke eettentjes gezien dus dat word nog moeilijk kiezen, maar dat is een zorg voor straks

Aan iedereen die mij volgt de groetjes, of ik je ken of niet is niet belangrijk.

Ciao Ciao....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!