hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Dag 6

Woensdag 31 mei 2017

Weer een stralende morgen, maar flink wat wind maar die stond voor mij gunstig, nagenoeg achter mij.

Ik heb stukken gefietst waar mijn teller 34 km aan gaf, later in de middag had ik hem even.

Wat betreft de dag van vandaag ben ik vlug klaar, prachtige route en als de namen op de borden Hollands hadden geklonken dan had ik mij in Holland gewaand, bijna de hele dag in de duinen gefietst, de ene keer door het duin bos en de andere keer echt door de duinen en ondanks de storm die er vandaag stond zie je toch ontzettend veel mensen op de stranden zitten. Daar verhuren ze stoelen die kun je zo draaien dat je geen last van de wind hebt, ( zie foto )

Ik ben nu in de plaats Stralsund en heb 130 km afgelegd. Ook dit is weer een mooie Hanze stad.

Nu eerst douchen' en dan de stad door slenteren en een eettent zoeken.

Groetjes allemaal,

Hans.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!