hansopdefietslangsdehanzeroute.reismee.nl

Dag 10

Zondag 4 juni 2017

De laatste fiets dag afgesloten met 70 km wegtrappen in de miezerige regen, wel jammer van die regen, ik ben 3/4 uur in de stad geweest en was behoorlijk nat,toen was voor mijn de lol er zo af ....helaas.

Morgenvroeg om 8.08 uur stap ik op de trein, ik heb een overstap in Deventer en dan door naar Nijmegen waar ik om15.06 uur op het station aankom, dan een half uurtje trappen en weer over tot de orde van alle dag.

Maar ik moet zeggen, ondanks de af en toe toch wel slechte wegen en paden, dat ik er echt van genoten heb.

Bij deze nog iedereen bedankt.

Groetjes Hans.

Reacties

Reacties

Piet Spanjers

Gefeliciteerd Hans, weer een mooie tocht toegevoegd en nu "live" ook voor de thuisblijvers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!